فینال حذفی یا حذف بازی زیبا ؟!
تاريخ : سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, | 14:24 | نویسنده : babak

 ده روز به دیدار فینال جام حذفی مانده است. استقلال و شاهین برای قهرمانی و حضور بی دردسر در جام قهرمانان آسیا تلاش میکنند و هواداران پرشور دو تیم انتظار بازی زیبا و چشم نوازی را میکشند تا این دیدار درخور جشن قهرمانی اش باشد.

سازمان لیگ در اقدامی عجیب برای اولین بار در طول  پانزده سال گذشته بازی فینال را مثل مراحل اولیه از دو بازی رفت و برگشت به یک بازی تغییر داد و در اقدامی عجیبتر میزبانی فینال را به شهری بی طرف داد تا هواداران نتوانند از برگزاری جشن قهرمانی در شهر خودشان لذت ببرند.
اما عجیب ترین قسمت این معادله n مجهولی میزبانی ورزشگاه حافظیه شیراز از این رخداد مهم ورزشی کشور است.مسابقه ای که از شبکه های ماهواره ای به صورت زنده پخش میشود و به نوعی ویترین فوتبال باشگاهی کشور است و مسئولین باید از هر آنچه دارند برای هرچه باشکوه تر بودن این دیدار و مراسم اهدای جام قهرمانی استفاده کنند.ورزشگاه حافظیه مدتیست وضعیت اسفناکی دارد و زمین بازی بیشتر به چراگاه های کوهستانی شباهت دارد تا زمین فوتبال لیگ حرفه ای! ایران.رختکن ورزشگاه گنجایش بازیکنان تیمها را ندارد و حتی دوش گرفتن هم معضل دیگری برای اعضای تیمهاست.در این شرایط این سوال مطرح میشود چرا مسئولین سازمان لیگ تصمیم دارند به هر نحو ممکن بازی را در حافظیه برگزار کنند در حالیکه آزادی تهران-یادگار امام تبریز و حتی تختی اهواز وضعیت بسیار بهتری نسبت به حافظیه شیراز دارند؟

اکنون که تنها ۱۰ روز به انجام دیدار نهایی مانده و خبرها حاکی از آماده نشدن ورزشگاه جهت برگزاری این دیدار مهم است این دو تیم چگونه باید برای انجام بازی زیبا و تکنیکی تمرین کنند در حالیکه ساده ترین ابزارش را در اختیار ندارند؟

اگر تصمیم سازمان لیگ تغییر پیدا نکند و همچنان به انجام بازی در حافظیه پافشاری کنند بهتر است نام بازی نهایی مسابقات از “فینال جام حذفی” به “حذف بازی زیبا در فینال” تغییر پیدا کند تا هواداران هم بدانند روز ۲۵ اسفند ماه انتظار چه بازی را داشته باشند!

آبیته دات کام به عنوان سایت رسمی هواداران باشگاه بزرگ استقلال تهران و به نمایندگی از همه دوستداران این تیم از سرتاسر کشور از مسئولین برگزاری مسابقات درخواست دارد برای بالا بردن سطح فوتبال کشورمان و جلب رضایت مهمترین و اصلیترین قشر فوتبالی کشور یعنی هواداران در تصمیم خود جهت برگزاری دیدار نهایی جام قهرمانی حذفی کشور در ورزشگاه حافظیه شیراز تجدید نظر نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین